maanantai 7. toukokuuta 2012

Vähän tarkemmin meistä

Nyt kun mulla on vähän aikaa niin teen tän nyt. :) Eli kerron meistä molemmista vähän tarkemmin ranskalaisilla viivoilla.

Apina Luna:

♥Aika energinen tapaus
♥Tykkää tassutella kaikki kuralammikot syvimmästä kohdasta
♥Ei anna pusuja miehille! Lukuun ottamatta yhtä poikkeusta
♥Rakastaa rapsutuksia tutuilta ihmisiltä
♥Aina valmis leikkimään ja lähtemään ulos
♥Kulkee nätisti ulkona (ei hauku, kulkee hyvin irti ym)
♥Siis jos skeittilautoja ja potkulautoja ei lasketa
♥Luna on kova temppuilemaan ja keksimään hauskoja juttuja
♥Ruokaa vastaan voi tehdä mitä vain!
♥Syö ehkä 3 kertaa vuodessa luuta
♥Ei tykkää vieraista koirista
♥Eikä vieraista ihmisistä!
♥Jos on jäämässä yksin kotiin; rupeaa vapisemaan: "kato nyt mua kun oon söpö, ota mut mukaan!!"
♥Luna on minimaalisessa leijonakampauksessa
♥Rakastaa juoksemista
♥Syö pöydiltä ruoat (jos pääsee sinne asti)
♥Luna _ei ota_ tosissaan mun pikkuveljeä
♥Lunalla ei ole kauhean vaikea hoitoinen turkki mutta silti se on usein pitkässäkarvassa ollessaan takussa!
♥Luna rakastaa agilityä ja tokoilua



Minä:

-Toivon 7 vuotta koiraa, ja sain sen lopulta 12-vuotis synttärilahjaksi!
-Tykkään tosi paljon kaikista eläimistä (paitsi käärmeet ym)
-Mulla on aika paljon kavereita
-Keskiarvoni on 8.7
-Mulla on poikaystävä
-Asun Helsingin Viikissä
-Käyn juoksulenkillä n.4 kertaa viikossa
-Harrastan ratsastusta Tuomarinkartanon Ratsastusopistossa
-Mulla on kaksi veljeä sekä isä ja äiti
-Käyn koulussa kahdeksatta luokkaa
-Eli oon -97
-Oon hyvä koulussa kaikissa luovissa aineissa (liikunta, köksä, musiikki jne)
-Mutta osa lukuaineista tuppaa menemään välillä vähän huonosti
-En oikeen jaksa panostaa kouluun mutta saan silti usein 8-9



Me ollaan Lunan kanssa käyty Pitäjänmäessä kahdella silkkitassujen agikurssilla ja Hertsikassa silkkitassujen tokokurssilla. Sitten ollaan oltu Kenneljunioreiden agilitykurssilla Espoossa. (: Nyt on tarkotuksena liittyä HSKH:n jäseneksi niin päästäis käyttämään kenttiä.

Tossa on ehkä isoimmat jutut meistä (: Kysyä saa jos on kysyttävää, ihan mielelläni kyllä vastaan :--)

Mä oon muuten nyt tämän viikon Mustissa ja Mirrissä työelämääntutustumisessa. :) Saa nähdä mitä kaikkea sieltä tarttuu mukaan viikon aikana :D!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti